Autor Wiadomość
Corey
PostWysłany: Wto 22:55, 15 Sty 2008    Temat postu: Saper

Wiadomo - saper raz się myli. Ale jaką widowiskową będzie miał śmierć!
Każdy oddział powinien mieć w składzie sapera i medyka. Bez tej dwójki każde działanie jest skazane na porażkę. Gdzie zawiedzie elektronik, czy mechanik przyda się spec od wysadzania. Bo cóż można poradzić na zamek odporny na jakiekolwiek próby otwarcia wytrychem, albo stojące na drodze drzwi, zamknięte przez elektroniczny zamek nie do otwarcia, jeśli nie porządną porcję wybuchowego plastiku?

Główne Atrybuty: Kondycja, Zwinność

Wymagania:

Kondycja 10+
Zwinność 10+

+ Umiejetnosc: Podkladanie Bomb
+ Umiejetnosc: Rozbrajanie Bomb

EQ:

Helmet (I) (12P)
Pancerz wojskowy (I) (24P)
Nogawice (II) (16P)
Neostead
2x magazynek 18,2 mm (8)
2 ładunki wybuchowe

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group