Forum www.blastwavepst.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
System

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.blastwavepst.fora.pl Strona Główna -> System
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corey
Administrator
PostWysłany: Wto 22:28, 15 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Cechy

Zwinność (Skoki, Uniki, Akrobacje)
Siła (Udźwig, Testy Siłowe)
Kondycja (Punkty Życia, Wytrzymałość)
Percepcja (Celność, Spostrzegawczość)
Inteligencja (Punkty Natchnienia, Siła Woli, Wiedza)
Charyzma (Cechy przywódcze, Perswazja)

Maksymalna ilość atrybutu bez wspomagaczy = 30 (maksymalna jaką możesz dać wypełniając kartę = 20)

Życie

1 pkt Kondycji = 2 PŻ

Natchnienie

1 pkt Natchnienia = 1 PN

Udźwig

1 pkt Siły = 5 kg

Walka

Trafienie = percepcja - 2 x połowa zwinności oponenta = % szansa trafienia

Obrażenia = PO - połowa kondycji oponenta - pancerz = ilość odjętych PŻ

ST (Stopień Trudności) - Wynik rzutu musi być równy lub mniejszy od tej wartości (w wypadku walki będzie to rzut trafienia). W wypadku rzutu za trafienie u postaci o percepcji 15 St będzie wynosić 15 * 2 = 30.

Inne Rzuty

1 pkt Atrybutu = + 2 % szans

Umiejętności a rzuty

1 poz umiejętności = + 1 % szans

1 punkt umiejętności = wykupienie umiejętności na poziom 1 lub ulepszenie o poziom w górę.

Pancerz

Ilość pkt pancerza to ilość "zabsorbowanych" PŻ, które zadałby nam przeciwnik.

PO

Punkty obrażeń to obrażenia zadane przeciwnikowi. W wypadku broni białej PO to siła postaci.

Poziom

1 lvl = 100xp
2 lvl = 400xp
3 lvl = 800xp
4 lvl = 1200xp
5 lvl = 1800xp

Co poziom otrzymuje się dodatkowe 2 punkty atrybutu i 1 punkt umiejętności.

Kości

Kości używane w systemie to k5, k6, k10 i k100

Waluta

W grze nie ma jako takiej waluty jest tylko wartość (a to oznacza że stosuje się handel wymienny)

Uwagi

System to system, jednak należy pamiętać o tym, że postać bez hełmu, która dostanie pociskiem w głowę nie ma szans na przeżycie, tutaj cyferki nie mają znaczenia i radze abyście o tym pamiętali Smile

Każda profesja ma bonus + 10% do trafienia z broni klasowej (tej z którą zaczyna)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Pon 22:25, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 14 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.blastwavepst.fora.pl Strona Główna -> System Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare