Forum www.blastwavepst.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Opisy
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.blastwavepst.fora.pl Strona Główna -> Wasze pomysły/Ontop
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shawn
Administrator
PostWysłany: Nie 3:01, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

Krótko a tematycznie.
Kto bierze na swe mocarne bary napisanie opisów dla czarów, organizacji itp? ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacob
Moderator
PostWysłany: Nie 3:03, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

MOI !
Biore Śmieci !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Nie 3:03, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

Dajesz.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacob
Moderator
PostWysłany: Nie 3:25, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Albo nie !
Biore Szabrowników, mam na nich pomysł !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Nie 3:28, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lukas
Administrator
PostWysłany: Nie 19:31, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 19 Sty 2008

Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Ja napisałem opis do Bombermanów i Śmieci ale nie wiem czy wam się spodoba a szczególnie Coreyowi ^^

A więc:

1. Bombermani:
Składają się prawie wyłącznie z z byłych żołnierzy bądź byłego personelu baz wojskowych (elektronicy, mechanicy, kierowcy), stąd ich struktura dowodzenia opiera się na wojskowej z takimi wyjątkami iż nikt nie zna imienia ani miejsca przebywania głównego dowódcy, a każdy żołnierz nie zna nawet imienia przełożonego swojego przełożonego (przełożonego sierżanta) tylko imię dowódcy oddziału. Jest to świetnie sprawdzająca się struktura jako że uniemożliwia przeprowadzenie zamachu na wyższego szczeblem dowódcę oraz minimalizuje dezorganizację. Bombermani nie uznają używek innych niż papierosy i piwo. Nie tolerują także zabójstw i kradzieży, ani innych rzeczy zakazanych przez byłe prawo Stanów Zjednoczonych. Za wszelkie wykroczenia karani są albo wyrzuceniem z szeregów Bombermanów (szczególnie za ćpanie) albo śmiercią.Najczęściej jednak przestępcy muszą przymusowo pracować w fabrykach które Bombermani próbują postawić na nogi. Ogólnie są najlepiej zorganizowaną grupą, lecz nie są wystarczająco liczebni (nie przyjmują byle kogo), aby skutecznie odpierać ataki Śmieci i Szabrowników, pomimo tego że są najlepiej wyposażeni ze wszystkich tych grup.


2. Śmiecie:
Pozbawieni praktycznie jakiejkolwiek władzy Śmiecie są rządzeni przez szefów lokalnych gangów. Egzystują jako grupa ćpunów i najgorszych męt społecznych. Żyją z napadania na słabsze grupy Bombermanów bądź Szabrowników. Wiecznie naćpani, bądź pijani byliby łatwym łupem gdyby nie broni zdobywane na Bombermanach i to że są najliczniejszą z grup. Uważa się że pierwsi Śmiecie byli Bombermanami ale zostali wyrzucenia za ćpanie. Dzięki temu, że odchodząc zabrali ze sobą trochę sprzętu i broni jakoś przetrwali do teraz, a ich szeregi stale się powiększają zasilane przez wszelkiej maści meneli i ćpunów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacob
Moderator
PostWysłany: Nie 22:43, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

3. Szabrownicy
Nazywa się tak zrzeszonych handlarzy, bo większość z nich swoje towary pozyskują przedewszystkim z szabrownictwa, oni jedni mają na to immunitet. Przynajmniej tak to nazywają, nikomu innemu nie pozwalają się dorwać do koryta… słusznie. Jeszcze zbierają towar z pół bitew, na to też mają immunitet. Mają swoje stałe, bardzo nieliczne osady, można się tam schronić bo mają wszystko, poza swoimi interesami oczywiście, w dupie. Dadzą schronienie każdemu (oczywiście nie Bombermanowi ani Śmieciowi, bo do tych nie pałają zbytnią miłością, jedyne co mogą im dać to garść ołowiu w łeb) kto zapłaci. Każdemu. Ogólnie nikogo nie atakują, oczywiści jeżeli nikt im nie wchodzi i interesy, bo jak wchodzi to… Ogólnie jeżeli spotkasz ich w trasie to chętnie pohandlują, pogadają, materialiści. Handlują wszystkim, bronią, amunicją, żywnością, informacją .Wszystkim poza ludźmi, polowaniem na niewolników zajmuje się kto inny,


Symbol: żółty trójkąt z czarną ramką i czymś na kształt worka w środku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Pon 19:19, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Nie 22:52, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Jak dla mnie ładnie, tylko Shawn musi potwierdzic bo to jego wymysł.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Nie 22:56, 20 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

I wsio. :] Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
NYFB
PostWysłany: Pon 14:54, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wział tu ten granat?!

Btw. Można wpleść organizację mutasów. Wkońcu to też 'ludzie' ; P

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Pon 14:59, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Targ

Jedno z wielu miast Szabrowników. To tutaj zachodzą wszelkie ważniejsze transakcje. Handel odbywa się na wielkim placu zakrytym blaszanymi domkami, przypominającymi dawne rynki. Powierzchnia całego jest miejsca jest spora, po za samymi stoiskami są też zwykłe chaty oraz wielka hala, gdzie są rzeczy najbardziej wartościowe (czołgi i inne pojazdy znajdują się na zewnątrz przed halą). Wstęp do miasta ma każdy, kto nie podpadł szabrownikom, oczywiście rozumie się samo przez się, że Bombermani i Smiecie są zdjemowani z czterech wieżyczek chroniących Targ oraz ogromnej ilości garnizonu (ataki na Targ zdarzają się niezwykle rzadko)

To wstępny pomysł, co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacob
Moderator
PostWysłany: Pon 16:40, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Ja wezmę na swe dzielne bary (czytaj: na moc obliczeniową karty graficznej) zrobienie mapy. Mogę też się zająć wymyślaniem kilku innych iejsc, ok ?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Pon 17:00, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

Dajesz. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Pon 18:29, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Hmm wyprzedzileś mnie z tym pomysłem, ale cóz, widzisz bo teraz jest problem bo mamy pomieszane z zagmatwanych teoretycznie jest alternatywa siata do ameryki itd ale to nie sa te same kontynenty Smile

(Jak targ?)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Pon 18:30, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Jacob
Moderator
PostWysłany: Pon 19:17, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Dobra, to mapę Tobie misiu królisiu zostawie a sam wymyśle ze 2 miejsca, medykamenty najpierw. Opis ok. Tylko zmienie koncepcje Szabrowników, ustęp 'oczywiście, jeżeli nie jesteś Śmieciem albo Bombermanem' zostanie dodany Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Pon 19:36, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

Wiecie, Szabrownicy mają ogólny immunitet. Nikt im krzywdy nie robi, bo wszystkim dostarczają broni i amunicji. ;p
Co do mutasów. Rasy można by zrobić dla mutasów, ale wtedy trzeba by zrobić klasy tylko dla mutasów itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Pon 20:15, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Póki co taki zarys

[link widoczny dla zalogowanych]

lub [link widoczny dla zalogowanych]

Kontynent - Część dawnego kontynentu
Nowy Ląd - Część oderwana od kontynentu

1 - Wyspa Bombermanów/Szabrowników/Smieci (sami zadecydujcie)
2 - Wyspa o szczególnym promieniowaniu (duża ilośc mutasów)
3 - Odizolowana wyspa, jak na razie nic o niej nie wiadomo bo nikt tam nie był
4 - Gruzowisko
5 - Wyrwa, miejsce gdzie pękła ziemia i powstał ogromny kanion (nie zbadany)
6 - Targ

Tyle póki co


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Pon 20:16, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Pon 20:19, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

1 - Wyspa Bombermanów (bo mają najlepszą technologię itp).
2 - Wyspa o szczególnym promieniowaniu (duża ilośc mutasów)
3 - Odizolowana wyspa, jak na razie nic o niej nie wiadomo bo nikt tam nie był
4 - Gruzowisko
5 - Wyrwa, miejsce gdzie pękła ziemia i powstał ogromny kanion (niezbadany)
6 - Targ

Dopisz jeszcze punkty 7-9.
7 - obszar pustynny.
8 - łańcuch górski otaczający pustynię.
9 (na morzu) - baza morska.
Po co baza morska? Cóż. Cywilizacja do końca nie wyginęła. ^^

Moje propozycje, jakby co.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shawn dnia Pon 20:19, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
NYFB
PostWysłany: Pon 20:41, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wział tu ten granat?!

Mutanci - wszelkie dziwadła od biegających na czterech nogach ludziocosiów do osobników z przerośniętym mózgiem .Promieniowanie działa bardzo różnie na ludzi, dlatego mutanci nie tworzą jednej organizacji ,lecz małe grupy(raczej watahy) mniej lub bardziej zorganizowane. Zwykle przywódcą jest najsilniejszy lub najinteligentniejszy osobnik , im większy udział promieniowania na człowieku tym większy zanik cech ludzkich. Równie dobrze możemy natrafić na grupkę ogromnych i silnych mutantów niszczących wszystko co mają na drodze , opierających się wyłącznie na instynkcie , jak i na grupkę brzydko wyglądających humanoidów z bronią palną.



co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYFB dnia Pon 20:41, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Pon 20:42, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

[link widoczny dla zalogowanych]

lub [link widoczny dla zalogowanych]

G - Gruzowisko
T - Targ
"Pole" - Wielka pustynia otaczająca tereny gruzowiska
"Mur" - Łańcuch górski oddzielający północną i południową część kontynentu, bardzo trudny do rpzebycia, dlatego handel między miastam poludnia i północy odbywa się drogą morską
M1 - Opuszczone miasto przy elektrowni atmowej, dużo broni, ale jeszcze więcej mutantów i zmiennokształtnych
M2 - Miasto
M3 - Miasto
S - "Stacja" (Wyspa Szabrowników)
W1 - Nieznana wyspa
W2 - Wyspa o dużym napromieniowaniu, nie masz tu czego szukać
P1 - Działająca platforma wiertnicza
P2 - Opuszczona platforma wiertnicza
P3 - Opuszczona platforma wiertnicza
W - Wyrwa, duży kanion powstały w wyniku potężnego trzęsienia ziemi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Pon 20:43, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

Spoko. ;]

Piszcie, piszcie. Myślałem jeszcze o zrobieniu ras. Kminicie, rozumne i grywalne mutanty humanoidalne. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Pon 20:45, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Wydaje mi sie to bez sensu dlatego ze mutanty są ogłupiałe, mutacje owszem ale granie bezmózgim mutantem? :]

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shawn
Administrator
PostWysłany: Pon 20:46, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.

To samo, co gra równie bezmózgim orkiem, nie uważasz?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Corey
Administrator
PostWysłany: Pon 20:53, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Uważam i dlatego uwazam ze granie orkami jest nie teges

Mozemy ulepszyc mutacje np kolejny temat mutacje wiekszego stopnia ktore maja o wiele wieksze znaczenie ale nie mozna ich wykupic tylko mozna je "zlapac"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacob
Moderator
PostWysłany: Pon 20:57, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Ja proponuje choroby nowego świata, zajme się tym, ok ? w końcu farmaceuta : D

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
NYFB
PostWysłany: Pon 21:00, 21 Sty 2008 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2008

Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wział tu ten granat?!

Mhm możesz napisać ,że promieniowanie uodporniło ludzi na niektóre choroby , choćby na raka , ale pojawiły się nowe itd.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.blastwavepst.fora.pl Strona Główna -> Wasze pomysły/Ontop Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare